10 spreuken om in de klas te hangen.


Hoi,

Welkom terug bij leren met Anita en Suzanne.
Vandaag een verzameling spreuken om in de klas te hangen.
Ik merk dat als je met enige regelmaat iets nieuws ophangt kinderen het in zich opnemen.
Ik schrijf ook vaak met krijtstift een spreuk op het raam, passend bij het moment van het jaar. Veel kinderen slaan die dan op, doordat ze het regelmatig lezen. 
Je kunt deze spreuken, als je ze leuk vindt, uitprinten en ophangen, maar ook met krijtstift op het raam schrijven.
Bij de Ikea vond ik pas fotolijstjes waar precies een A4 papier in past voor 0,99. Dan kun je gelijk alles uitprinten wat je er in wilt hebben en er vast in doen. Na een paar weken kun je ze dan makkelijk verversen. Je kunt natuurlijk ook bij een kringloopwinkel kijken, daar staan vaak ook rijen fotolijstjes.

Klik op één van de documenten, dan download je de hele serie, daarna kun je kijken welke je wilt uitprinten.

Update: we hebben nog een poster gemaakt met een spreuk;

Veel plezier bij het inrichten van je klas!

Groetjes Suzanne en Anita



















Reacties

  1. Heel leuke spreuken! Super! Dank je wel om dit te delen en mijn klasje op te vrolijken met positieve vibes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Super leuk, veel plezier in je vrolijk versierde lokaal dit jaar!

      Verwijderen
  2. Heel fijn! Ik ben er van overtuigd dat we met kleine dingen zoveel kunnen teweeg brengen bij onze kinderen. Quote van de week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je een berichtje achterlaat Fabienne! Graag gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "Ik heb het nog nooit gedaan.." is geen uitspraak van Pippi Langkous

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt gelijk Hilde, dat wist ik niet. We zullen het binnenkort aanpassen in de download.

      Verwijderen
  5. Mwah, ik vind ze ook heel prima bij mij thuis op de toilet hangen, hoor. We zijn nooit te oud om te leren.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten