Voorkant tafelboek


Hoi,

Welkom terug bij leren met Anita en Suzanne.
Tafels oefenen blijft de hele basisschooltijd belangrijk. We hebben daarvoor allerlei spelletjes gemaakt:

Kaboem:

Rekenspel Gered!

Rekenspel Canadees rekenen:

Tafeldobbelspelletjes:


Maar ik maak voor mijn groep ook vaak een tafelboek om in te oefenen.
Ik haal die boekjes van internet of maak de werkbladen met https://www.sommenprinter.nl/basisrekenenvermenigvuldigen.php of  https://www.sommenmaker.nl/
Daarna wil ik er graag een leuke of stoere voorkant op. 
Die heb ik nu op voorraad!
Gebruik ze ook gerust om van een tafelboek een mooi werkboek te maken.

Klik op een voorkant, dan download je de hele serie, daarna kun je kiezen welke je wilt uitprinten.
Er zijn er ook een paar bij die de kinderen nog kunnen inkleuren als ze dat leuk vinden.

Mocht je nog tafelposters zoeken, we hebben van elke tafel apart een poster gemaakt, zodat je 1 tafel centraal kunt stellen:

Succes ermee!

Groetjes Suzanne en Anita













Reacties