Rekendoelenkaart




Dag,

Welkom terug bij leren met Anita en Suzanne.
Een tijdje geleden heb ik jullie om input gevraagd bij het maken van een rekendoelenkaart.
Daar heb ik een heleboel respons op gehad, super fijn!

De rekendoelenkaart is al een tijdje klaar, maar ik ben erg druk met de master Learning and Innovation, vandaag maak ik tijd om de doelenkaart met jullie te delen.

Ik heb gebruik gemaakt van de SLO passende perspectieven.
Deze doelenkaart is gemaakt voor leerroute 2 groep 6.
We zijn nog bezig om de andere doelenkaarten te maken. Je kunt de doelenkaart zelf gebruiken als format om de andere kaarten te maken, of je kunt wachten tot ze bij ons klaar zijn. Je kunt de doelenkaart ook zelf aanpassen aan jullie situatie. Je mag het dus vrij gebruiken.

Omdat je er niet bent met het uitdelen van de doelenkaart, heb ik ook het leerkrachtgedrag dat erbij hoort op een rijtje gezet. Dit bestand kun je onderaan deze blog vinden. Mocht je nieuwsgierig zijn naar de bronnen die ik hierbij heb gebruikt, plaats gerust een vraag in de comment.

De kinderen uit mijn groep, werken er inmiddels mee en worden er erg door gestimuleerd.

Veel succes met deze doelenkaart, ik vind het leuk om te horen of je het gebruikt en welk effect het heeft.

Groetjes Anita

Klik op het document om het te downloaden.








Reacties